Chcesz konto? Wbijaj na discorda i daj znać - https://discord.gg/TGxXhe4 :) Aby móc pisa? na forum musisz si? Zalogowa? lub Zarejestrowa?
Dzi?ki forum zawsze b?dziesz na bie??co z informacjami o PR, czapkach, setach (ubraniach, przedmiotach). Konkursy z nagrodami! Polecisz swoje mapki i dowiesz si? wi?cej na temat powstaj?cej nowej wersji PR. I wiele, wiele wi?cej!
Warto si? zarejestrowa? :)


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez:
2013-11-30, 16:02
LVL Editor prawie sko?czony
Autor Wiadomość
P1 -kubpica 
Twórca kampanii
Miszcz gry



PR3 Rank: 30
PR3 - Czapki: 8
PR2 Rank: 34
PR2 - Czapki: 9
Wiek: 26
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 879
Posiadane Sery: 28
Ostrzeżeń:
 7/15/20
 #1  Wysłany: 2013-09-27, 16:07   LVL Editor prawie sko?czony

Jiggmin na swoim Dev Logu umie?ci? tak? wiadomo??:
Jiggmin napisał/a:
I've spent the past couple of weeks working on a drawing engine that would work for all of my projects going forward. I released it just now.

https://github.com/Jiggmin/BigRender
https://jiggmin.com/projects/BigRender/dist/index.html

This thing can save and load using images. That's probably the much more normal way to do things, but it is different than what PR2 does. It can also use images as brushes, do flood fills, pixel lines, and some other nice things.

BigRender makes it pretty easy to set up multiplayer drawing, but it does need a server to relay the drawing commands from person to person. I'm working on something called BigSync which handles that end of things.

I'm also working on something called BigCanvas, which mimics a normal html canvas as much as it can, while allowing infinite width and height.

Bring these three things together and you've pretty much got the PR4 level editor.

That's allll for today. I should probably post updates more often.

Oznacza, to ?e Jiggmin ostatnio pracowa? nad silnikiem rysowania, kt?rego b?dzie u?ywa? we wszystkich swoich przysz?ych projektach. Aktualnie pracuje r?wnie? nad dwoma innymi sinikami. I jak wspomnia?, po??czenie tych 3 rzeczy daje nam ju? prawie gotowy edytor poziom?w w PR4. Stwierdzi? r?wnie?, ?e powinien cz??ciej pisa? o nowych rzeczach, wi?c powinni?my wkr?tce dosta? wi?cej informacji o nadchodz?cych projektach Jiga.
_________________
Aczigment get! Dziękuję wszystkim za sery! :*
0
 
     
ktostam450 
Lider kampanii
Hejo.



PR2 Rank: 41
PR2 - Czapki: 12
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 304
Posiadane Sery: 0
 #2  Wysłany: 2013-09-27, 17:04   

Samo rysowanie?
Nie zapominaj o blockach, o edytorach zwiazanych z LE, o programowaniu w nim itp. :)
_________________
Zmieni?em sygn? poniewa? FMPL lub Kubpica zmienili mi j? i to wygl?da?o tak ?e jestem chwalipi?ta i ?e...
Wygralem konkurs =)
0
 
 
     
P1 -kubpica 
Twórca kampanii
Miszcz gry



PR3 Rank: 30
PR3 - Czapki: 8
PR2 Rank: 34
PR2 - Czapki: 9
Wiek: 26
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 879
Posiadane Sery: 28
Ostrzeżeń:
 7/15/20
 #3  Wysłany: 2013-09-27, 17:27   

ktostam450 napisał/a:
Samo rysowanie?
Nie zapominaj o blockach, o edytorach zwiazanych z LE, o programowaniu w nim itp. :)

Nom.. Tak pisze Jigg. Mo?e chodzi w?a?nie o sam system w jaki ma dzia?a?. Silnik.
_________________
Aczigment get! Dziękuję wszystkim za sery! :*
0
 
     
ktostam450 
Lider kampanii
Hejo.



PR2 Rank: 41
PR2 - Czapki: 12
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 304
Posiadane Sery: 0
 #4  Wysłany: 2013-09-27, 18:57   

Nom, jak wejdziesz w 2 link to zobaczysz jak to dzia?a, a w 1 masz kod ?r?d?owy.
_________________
Zmieni?em sygn? poniewa? FMPL lub Kubpica zmienili mi j? i to wygl?da?o tak ?e jestem chwalipi?ta i ?e...
Wygralem konkurs =)
0
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

https://discord.gg/TGxXhe4

Stworzył PatrykSpec | bilety lotnicze
Zakaz usuwania linku autora ze stopki